
زمان چنان سرعت گرفت که انگار سوسن 15 ساله هنوز در من است... همان دخترک ساده ای که روزهای دبیرستانش را با خاطرات سبزها و آبیها ساخت و پرداخت و آخرش هم رسید به سیاهی ها..به همین راحتی. تا آمد برسد و نزدیک شود دورتر شد و جا ماند! حال؟ خوش هم نمیداند 26 ساله است یا 15 ساله... دل تنگی امان برید... پس کی قرار است دست از اقامه برداری و برگردی؟ اصلن برمیگردی؟xa0...
ادامه مطلب