خوب بلاگفا هم دوباره راه افتاد و باید دید ما هم دوباره راه می افتیم یا نه؟ پ.ن: البته خیلی هم چیز محشری نمی نوشتم ولی خوبی آن لاین ننوشتن این بودن که آرشیو کاملم رو در لابه لای هاردهای خودم دارم....