
خوب بلاگفا هم دوباره راه افتاد و باید دید ما هم دوباره راه می افتیم یا نه؟ پ.ن: البته خیلی هم چیز محشری نمی نوشتم ولی خوبی آن لاین ننوشتن این بودن که آرشیو کاملم رو در لابه لای هاردهای خودم دارم....
ادامه مطلب
می گوید زندگیام شده است جاده چالوس پر پیچ و خم، پشت رول نشسته ام، نیمه شب است و ماشین های باری با چراغ های پرنور از روبه رو میآیند و چشمهایم را میبندند. ترس از هر پیچ نشسته در گلویم. میگویم جلوتر، حاشیهxa0کنار جاده، نگه دار و پیاده شو، آبی به صورت بزن و خستگی ای درکن. میگوید چه فایده آخرش که باید تا ته این جاده بروم! میگویم حداقل روز هم نیست از زیبایی درختها و پیچ و واپیچ جاده لذت ببریم. میگوید لذت را کسی میبرد که نشسته است بغل دست راننده، دل سپرده به راننده که خاطرش جمع است این جاده را رد میکند...
ادامه مطلب